.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
35 هزار ایثــارگـر در کشور بیکار هستند

به گزارش شمال نیوز ،برهان کرم اللهی با بیان این مطلب افزود : در حال حاضر 12هزار و 500 نفراز خانواده های شاهد در کشور بیکار هستند وهمچنین هر سال 10هزار نفر ورودی بیکارازخانواده های شاهد وایثارگردرکشوروجود دارد.

وی توسعه کارآفرینی ،ساماند هی وضعیت سهمیه استخدامی ایثارگران در دولت نهم را از اقدامات مهم برای بهبود وضعیت اشتغال ایثارگران ذکر کرد.

کرم اللهی با بیان اینکه فرزندان شهدا25درصد و ایثارگران5درصدمی توانند از سهمیه استخدامی استفاده کنند گفت:تاکنون 50هزارفرصت شغلی برای ایثارگران ایجاد شده است که این آمار نسبت به تعداد ایثا رگرانوضعیت خوبی ندارد .

وی در خصوص همکاری دستگاه های دولتی برای استفاده از سهمیه های استخدامی بیان کرد:یکسری مقاومت و برداشت های منفی ازسوی برخی از دستگاه های دولتی صورت می گیرد که باید با رایزنی هاو تغییر نگرش ها در خصوص استفاده از سهمیه استخدامی در کلیه دستگاه ها صورت گیرد که می توان گفت هم اکنون بسیاری از این مشکلات حل شده است .

کرم اللهی شناسایی بازاریابی محصولات ،معرفی کارآفرینان برتر ایثارگر ،تامین اعتبارات برای گسترش کارآفرینی را از جمله اقدامات صورت گرفته برای حمایت از کارآفرینان عنوان کرد

وی تصریح کرد :باید به دنبال خود اتکایی و شناسایی استعدادهای کارآفرینان برتر ایثارگر باشیم و کمتر به بحث استفاده از سهمیه های استخدامی بپردازیم .

کرم اللهی اظهار کرد:کارآفرینانی که در نمایشگاه کارآفرینان برتر شاهد و ایثارکراستان قزوین شرکت کردند قطعا2برابر این افراد در استان نیزحضور دارند که در بخش های کشاورزی،فرهنگی و سایرزمینه ها فعالیت می کنند.

وی بیشترین تعداد ایثارگران را درشهر های تهران و اصفهان دانست و افزود: تا پایان سال جاری اشتغال زایی 5 هزار نفر به تحقق خواهد رسید .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.